کیارش جووونکیارش جووون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دنیای زیبای ما

21و22ماهگیه جگر جگر

1391/8/8 14:15
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

همیشه داشتن ” بهترین ها ” به آدم غرور خاصی میده



من مغرور ترینم ، چون تو بهترینی . . .

 

 

niniweblog.com

 

 

کیارش نازم کلی شعر یاد گرفته:....................

شعر اول و به عبارتی منتخب و همه پسند:

اینجا برو :بله

بیا بریم:ممیام

خسته میشی:ممیام

بای بای بای(وای)

چرا ادوار میزیزی

شعر دوم:

دوچرخه سیبیل کیارش میچرخه

وقتی از گلم میپرسم خاله مه سیما چی میگه:

میگی :اگه دمتو بچینم سر دمتو میچینم(بجای بگیرمم میگی بچینم)

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 

 

من عاشق این روزام

 

عاشق این که صبح ها که از خواب بیدار میشی دمه در اتاق

 

وای میستی و نق میزنی تا من بیام بغلت کنمو قربون صدقت

 

برمو بوست کنم میدونی عاشق بوی تنتم عاشق بوی گردنت

 

وقتی که از خواب بیدار میشی اگه بگم بوی بهشت میده دروغ

 

نگفتم

22 ماهگی

می دانم همیشه همان گونه که هستی خواهی ماند

 

مثل یک گل به پاکی چشمهایت به وسعت دنیای بی همتایت

 

کیارشم خیلی فهمیده و بزرگشدی من و باباجون هر چی بهت میگیم میفهمی

 

(البته اگه دلت بخواد)چشمک

 

 

خرابکاری های موشی

 

 

2

 

3

 

4

 

 

 

 

تا بهت میگیم یادته....میگی :رفتم دریا آب بازی کردم خیس شدم ماهی تو دریا آب بازی میکرد

 

کیارشم واست یه جوجه اردک خریدم نمیدونی چه عشقی باهاش میکنی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)