کیارش جووونکیارش جووون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ما

دی 1393

1393/10/10 18:28
نویسنده : مامان
675 بازدید
اشتراک گذاری

 

4kerstman.gif

کریسمس مباااااااااااااااااااااارک

47-18.gif47-18.gif47-18.gif

 

 

گل پسرم وقتی رفتیم بازار یه درخت کریسمس بزرگتر از قدت  که توی شیشه بود و همش روش برف میومدو دیدی و بهم گفتی واست بخرم بزاریم تو اتاقت که تو اتاقت برف داشته باشی

هنوز نمیدونم خریدنش واست لازمه یا نه سوال

خودم که بچه بودم کوچیکشو داشتم زیرشم تراش داشت تو مدرسه کلی باهاش کیف میکردمخندونک

 

قربونه اون خنده های عسلیو موهای قوقولیت بشم که وقتی از خواب پا میشی اینقدر سرحالی

هنرنمایی های کیارش جونممحبت

روز جمعه و رفتن به بازار ماهی فروشا با مامان زهرا جون

 

 

وبعدشم رفتیم خونه ی خاله مه لقا جوون

 

اینم تفریح امروزت که بردمت موزه ی پست به یکی از مجسمه ها دست زده بودی و چون انتظار نداشتی تکون بخوره خیلی ازشون ترسیدیبغل

 

اینم یه قلب خوشگل که بهم گفتی واسه ی من کشیدی بهم گفتی قلب یعنی عااااشقتم

منم عاااااااااشقتم فرشته ی مهربووون گل همیشه خندونم شیرینیه خونه ی ما

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

اینم پیکاسوی خوشگلم

چه بی انتهاست عشق تو و من چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم

در کنار تو


تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر


میخوانمت تا دلم آرام بماند

 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

پسندها (4)

نظرات (12)

♥ایدا♥
11 دی 93 14:19
سلام به وب ماهم سر بزمید پسرنازی دارید ---------------- مرسی ایدا جوووون
Kosar
24 دی 93 20:04
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم برادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
.
26 دی 93 17:22
سلام به ما هم سر بزن. با مطلب جدید "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم. منتظرم.
.
26 دی 93 17:23
سلام تولدت مبارک جینگیلی به ما هم سر بزن. ------------- تولد
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
27 دی 93 11:08
ماشالله چقدر نازه خدا براتون حفظشون کنه ----------------------------
مامان بردیا شیطون
28 دی 93 18:18
به به عجب عکسایی...حرف نداشت...... افرین چه قلب قشنگی ...... فدات بشم عشق خاله --------------------- مرسی مامان بردیا جووووونم خیلی دلم واستون تنگ شده بود
مهتاب
29 دی 93 19:54
خيلي پسر نازي داري عزيزم،خدا حفظش كنه ------------------ مرسی عزیزم
مهتاب
5 بهمن 93 14:52
اگه قرار بود هرکسی بزرگترین غمش رو برداره و ببره تحویل بده با دیدن غمهای دیگران آهسته غمش رو در جیبش میگذاشت و به خونه بر می گشت...
saReh
14 بهمن 93 22:11
عشقه عمشه این موووووووووووووش ---------------------
محمد
28 بهمن 93 9:36
فروشگاه اینترنتی تلیپ سبدهای پذیرایی زیبای unique در سایز های مختلف با قیمت های مناسب هدیه ای بسیار زیبا و کاربردی جهت منازل شما و عزیزانتان.
مامانـ قندکـ
20 اسفند 93 17:49
چه پسره نانازی دارین .... عاشقم مدل موهاشم ... دوست دارم مدل موی پسر ایندمو اینجوری بذارم خیلی دوستش میدارم بووووووس ممنون پیشم اومدی .بازم بیا خوشحال میشم -----------------
میترا
30 تیر 94 17:54
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن