کیارش جووونکیارش جووون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دنیای زیبای ما

بهمن 1393

1393/11/28 15:19
نویسنده : مامان
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز تر ار جوووووووووووووووووووووووووووونم

سلام همه ی دنیاااااااااااااااااااااااای مامان

سلام عسل من

بلاخره فرصت کردم بنویسم اونم با کمک گل پسرم که امروز خواست میزو جمع کنه و من بعد ناهار یه فرصت کوچولو پیدا کردم

 مامان زیبا اومد پیشمون و خیلی خوشحال بودیم نمی دونستیم کی شب میشه کی روز...

اولایل ماه که بابا ماموریت بود  بعد 4 سال فرصت کردیم با مامان زیبا یه سفره 4 روزه بریم خونه ی خاله ملیحه

خیلی خوش گذشت حسابی با روشاجون و روژین جون بازی کردی شبا از 2 زودتر نمیخوابیدین ولی بلاخره روزا گذشتو ما باید برمیگشتیم..خیلی گریه کردیو دوست نداشتی بگردی....

عزیزم مامان زیبا که رفت خیلی دلم گرفتغمگینگریه

خدایــــــــــــــــــــا پدر و مادرم رو هر جا که باشن در پناه خودت نگهشون دارمتنظر

 سفره چابهار  واقعا خیلی خوش گذشت هوا هم خیلی عاااالی بود.........

شما دیانا آدلیا روشا و روژین تمام روزو بازی میکردینبوس

ردپا های جوجه ی من بعد از بازی تو ساحل ساعت 2 شبخندونک

تخته ایی که بلاخره تو بازار چینی ها پیداش کردی و اینقدر خوشحال بودی و دوسش داشتی که ظهرو با تختت خوابیدی شبم سه بار کابوس دیدی که یکی میخواد ازت بدزدتش آخرش آوردیش تو رختخوابت بغلش کردی و آروم تا صبح خوابیدیقه قهه

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)