کیارش جووونکیارش جووون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

دنیای زیبای ما

نوروز 94

1394/1/11 14:14
نویسنده : مامان
605 بازدید
اشتراک گذاری

 

تنها خداست که میداند
“بهترین”
در زندگیت چگونه معنا میشود!
من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم.
نوروزت مبارک

 

 

پسر یکی یدونه ی مامان عیدت مبارک این چهارومین عیدی هست که با اومدنت زندگیمو قشنگ کردی دستای کوچولوی مهربونت از هر مرحمی واسم تسکین دهنده تره وقتی با اون لبای کوچولوت صورتمو غرق بوس میکنی

دیگه از خدا هیچی نمیخوام اونقدر منو از عشق مادرانه سیراب کردی که با داشتنت حتی یه بچه ی دیگه هم

نمیخوام تموم دنیای مادرانمو فقط با تو میخوام قسمت کنم

تو واسم زیباترین بهترین و مهربونترین مخلوق خدایی

تنها کسی که حتی طاقت یه لحضه نبودنش واسم خیلی سخته

دردونه ی من امسال شب سال تحویل تب 40 درجه کردی اونقدر پریشون شده بودم که حتی  نمیتونستم کنارت دراز بکشم تا صبح یه چشمم به صورت قشنگت بود یه چشمم به پنجره تا هوا  زودتر روشن بشه ...

ولی با گذشت زمان بهبودی تو حالت نمی دیدم دائی رضا گفت آنفولانزای فصلیه و هیچ چاره ایی جز صبر کردنو کنترل تبت نداریم 7روز تب داشتی  و هیچی نمیخوردی نمیدونی عزیزم چقدر از عمر مامان تو این روزا کم شد

از این ناراحتیا که بگذریم ...

باید بگم امسال سال تحویل با مامان زیبا و بابا خلیل و همه ی خاله ها  کنار دریا تو ساحل بندر عباس بودیم

کلی هم عیدی گرفتی دست بابابزرگات درد نکنه هر دوتاشون 50 تومن بهت عیدی دادن و از همه ی  خاله ها و شوهر خاله های مهربونتم عیدی گرفتی و همینطور مادرجون بابا میلادم بهت 30 تومن داد ....وهزار تومنم از همسایه ی بابا نعمتچشمک

دست همگی درد نکنه

جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

دومین تقومیتم امسال واست طراحی کردم پارسال تک برگ بود ولی امسال 12 برگبوس

دورت بگردم اینجا اینقدر تب داشتی که همیشه لباس راحتی تنت بودغمگین

20 عکس گرفتم همشون تار افتاد از بس تکون میخوردیبدبو

اینم یه عکس رمانتیکخندونکخندونکخندونک

اینم سیزده بدر

اینم به قول خودت بهترین دوستت که مامان زهرا واست از توی آب پیدا کرد دو روز پیش رفتیم تو پارک گذاشتیمش تا توی طبیعت باشه مجبور شدم بهت دروغ بگمبدبو بهت گفتم از تنگش اومده بیرون رفته زیر مبلا قایم شده آخه خیلی دوسش داشتی نمی خواستم ناراحتت کنم

واما خبر خیلی مهم اینکه از 14 فروردین دیگه بهت غذا ندادم وعده ی اول خودتم چیزی نخوردی  ولی از وعده ی دوم خداروشکر خودت داری غذاتو میخوری فقط جایی مهمونی میریم اذیت میکنی که ایشالاه اونم به زودی درست میشه

ادامه دارد................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)