کیارش جووونکیارش جووون13 سالگیت مبارک

دنیای زیبای ما

خرداد 92

1392/4/24 15:17
نویسنده : مامان
229 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

روز مرد به کوچک مرد وبزرگ مرد خونم مبارک

 

دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده .

آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم

روزت مبارک مردزندگیم ، دوستت دارم

 

 

 

 

اینم عکسای تپلیه نازم که بعد از یه روز صبح از خواب پا شدنو تا 11شب نخوابیدن دراز

 

کشیده

 

1

2

 

 

مامانی توی پارک یه لحظه ازت غافل شدمنگران پای راستت بو بو شدافسوس

فدای اون چشای نازت بشم من یکی یه دونه خودمی

باااااادومم حسابی غذا میخوری و تپل مپل شدی

عزیزم با زن عمو شکوفه رفتیم واست لباسو کفش خریدم وآتلیه هم واست وقت گرفتیم واسه شانزدهم

ولی چون بین تعطیلات افتاد آتلیه تعطیل شد و دو شنبه 20ام با مامان زهرا بردیمت آتلیه وکلی عکسای

قشنگ تو مزرعه ازت گرفتیم ودو تا عکسم با هم تو دکور جنگلشون گرفتیم (بردیمت آتلیه سایان خیابون

طالقانی)راستی عصرشم بابا رو بردیم کلینیک لوزه هاشو عمل کردیم

خیلی دوست دارم عکسات زودتر آماده بشنخیال باطل پسر گلم با اینکه خیلی بد اخلاق بودیو نخندیدی اما

عکسات خیلی ملوس شدن

اینم اولین ادامسی که خوردی(25ماه دارای نفسم)

1

 

 

اینم عکسای کیارش خان در حال کامپیوتر نگاه کردن(مثل پاپاجون)

 

 

1

2

 

 

 

 

 

این عکس رو صبح جمعه24خرداد گرفتم وقتی خواستم زودتر بیدار بشم و دیزی بپزم.

 

نفس مامان هم با اینکه کلی خوابش میومد بیدار شد . باهام اومد آشپزخونه که صبحانه بخوره

 

اما..........

1

2

 

 

وقتی ازت عکس گرفتم از خواب پریدیو خجالت کشیدی

 

 

 

3

 

 

 

قربونش بشم که اینقدر شیر دوست داره

 

4

 

 

نمید.نم چرااااااااا اینقدر به مسواک های ما علاقه داری(به قول خودت مفساک)

 

 

بع بعی میگه:

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

بع

 

 

 

 

خداوندا خودت در امانتداری دلبندم نگاهم دار

 

به خودت میسپارمش ای مهربانترین............ religion anges ahh7 gif

 

1

2

3

 

اینم ماشین سواریه مدل جدید

 

3

 

امروز میخوایم بریم با هم رای بدیم این اولین انتخابات ریاست جمهوریه که گلم با منه ماچ

 

وقتی بهت گفتم میای بریم رای بدیم .........گفتی اره میخوام رنگ بــــــــــــــــــدمدلقک

بغلبمـــــــــــــــــــــــــــــیرم واسه شیرین زبونیهات

 

این روزا اینقدر ملوس و عاقل شدی که نگو و نپــــــــــــــــــــــــــــــــرس

 

میگی مامان حوریه تو رو خدا بغلم کن

 

تورو خدا آب بده

 

دیروز آشپزخونه رو شسته بودم گفتم تو آشپزخونه نیا که پاهات خیس میشه آمدی تو و گفتی مامان تو

 

رو خدا بغلم کن پاهام داره خیس میشه

 

تو رو خدا..............

 

وقتی به بابا چیزی تعارف میکنمو میگه نمیخوره میگی بابا : جـــــــــــــــــــــــــون من بخــــوربغل

 

وقتی با تلفنت با کسی صحبت میکنی آخرش میگی گوشی با مامان حوریهبه من زنگ بزن

 

میگی خایش(خواهش)میکنم بریم تو اتاق کیارش بازی کنیم

 

میگی سرم درد میکنه بــــــــــــــــــــــــریم دکتر آمپول بزنم (چون دکتر دشتی شکلاتای رو میزشو بهت

 

داده فکر میکنی همیشه از همین خبراست)قهقهه

 

وقتی خرابکاری میکنی بهم میگی مامان فضولی کردی دعوات کنم هــــــــــــــــــا عینک

 

وقتی حرف بد میزنی بابا میگه کی بود حرف بد زد زود با دستای کوچولوت به من اشاره میکنی و میگی

 

بابا مامان بود دعواش کنشیطان

 

تعجبدیروز رفته بودی سراغ وسایلای بابا میلاد" بابا بهت گفت چرا به وسایلای من دست زدی بلافاصله

 

گفتی مامان حوریه دست رده دعواش کــــــــــــــــــــــنbig smiley

 

توپ بازیتوپ بازی

اینم جدید ترین خراب کاری کیارش جون

 

موشیه من یه روز رفتی سراغه ظرف شیرینیمون و کل کیکامونو تیکه تیکه کردیو عشق کردیتشویق

 

کیارش در دنیای شکلکها بد از خوردن 5تا بیسکویت کاکو(به قول خودت)

 

 

12

 

 

 

123

 

 

حرفای بامزه شاهزاده کیارش:

(هرچی بهت میگیم تو به ما میگی)

خدا منو ندرت کنه

قمبونت بشم(قربونت بشم)

خدا منو خیرات کنه

یه دفعه رفتی اتو پرسو کشیدی میخواست بیفته روت منم ترسیدمو داد زدم خاک تو سرماوه

از اون موقع یاد گرفتی میگی خاکه تو سرم

البته بیشتر وقتی عصبانی میشی یا یه چیزی میخوای که بهت نمیدم زودی گریه میکنی و با عصبانیت

میگی خاکه تو سرم(که ما هم زود میگیم خدا نکنه و به حرفت میکنیم که موضوع تموم شه.........خدا کنه

لوس نشی )از خود راضی

 

دلقکهوراااااااااااااااااااااااااا مسابقهدلقک

 

 

 

مسابقه

 

دوستان و مامانای عزیز اگه میخواین کیارش من تو جشنواره برنده بشه لطفا کد 128 رو به شماره

20008080200 اس ام اس کنیدبه من زنگ بزن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)