کیارش جووونکیارش جووون، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

دنیای زیبای ما

بهمن 92

1392/11/14 12:40
نویسنده : مامان
561 بازدید
اشتراک گذاری

 

هورابرای خوشبخت بودن مادر بودن کافیستهورا

 

بازنده

کیارشم خیلی داری زود بزرگ میشی واسه خودت مردی شدی مثل همیشه مهربونو خوشگل شاهزاده

کوچولوی من خیلی دوست دارم وقتی کار خوبی میکنی بهت میگم جایزه واست چی بپزم میگی نه

چیزی نپز واسم تولد بخر تم تولدت دیگه کم کم داره کامل میشه ولی هنوزم دارم فکر میکنم تولدتو کجا بگیرم متفکر

هر جایی که بگیرم یه سری از دوستات نیستنناراحت

 

ماه توی دستامه وقتی تو پیش منی

نه تو نمی تونی از عشقم دل بکنی

تو مال منی

دنیا دنیا تو رو میخوام

دیروز دیگه نا امید شدم از اینکه کلاسای زبان رو کامل بشینی سر کلاس و گوش کنی

اما در کمال تعجب وقتی به توصیه ی تیچرت منو خاله فاطمه اومدیم تو کلاس تا آخر کلاس جواب تیچرتو میدادی و حرفاشو گوش میکردی

تو کلاس میگفتی تیچر تیچر..... تیچرت میگفت بله ...میگفتی تیچر من رفتم دریا ابا و یــــــــــــــــــژژ زد

شــــــــورتـــــــــمو خیس کردقهقههقهقهه منو میگی داشتم میترکیدم از خنده ولبخند آروم تیچرتم بیشتر منو

به خنده مینداخت 28.gif

خلاصه که 10 بار این خاطره رو تعریف کردی...........

یکی از دخترای کلاستون ماتو مبهوت نگاهت میکرد و هرچی تیچرتون صداش میکرد نمیشنید آخرش اومد

دستشو جلو صورتش تکون داد تا حواسش به کلاس باشه نه پسر خوشگلو خوش تیپمخیال باطل

 

بابا میگه پسرم مثل خودم نگاه دخترا رو خیره میکنه0431.gif

منم گفتم کور بشن ایشالاهنیشخند

 

این رنگا رو خیلی خوب یاد گرفتی3.gif

PINK=صورتی RED=قرمز GREEN=سبز BLUE=آبی YELLOW=زرد

وقتی تیچرتون با مداد رنگی رنگا رو یادتون میداد زود مداد رنگی همون رنگیتو پیدا میکردی و میگفتی

تیچر ببین منم گرین(سبز) دارم یلو دارم کیفم یلوی(زرد)

16.gif

خیلی قشنگ وقتی تیچر میگه اسمت چیه میگی.....MY names kiyarash

تیچرتم میگه..... good morning kiarash

وقتی تیچرتون آهنگ میزاره با بچه ها میرین وسطو ...

 

 

 

made by Laie

 

made by Laie

 

 

 

 

up ....دستاتونو میبرین بالا

down...میشینین

turn around.....میچرخین

jump....میپرین

بعدشم واسه خودتون دست میزنینتشویق

خوشگلکم 10 بهمن مامان زیبا از مکه بر میگرده و ما داریم میریم مشهد پیش مامان زیبا دلم واسه مامان

بابام خیلی تنگ شدهگریهاما به بابا میلاد نگفتم که غصه نخورهدل شکسته

یه مدت نیستم واست مطلب بزارم ولی با کلی عکس برمیگردیمخیال باطلچشمک

تـــــــــــــازه 22 بهمنم چابهار میریم از خود راضی

وااااااااااااااااااااااااااای این ماه چه خوشی بگذره

 

ض

اینم آخرین شاهکار مامان حوریه اثر کف پای کیارش جون

حالا که سه ساله شدی بلاخره یاد گرفتم چطور خمیرشو درست کنمو بپزمنیشخند

وقت کافی نداشتم واسه همین رنگ آمیزیش زیاد جالب نشد اما بعد از برگشتنم از مشهد ایده های

زیادی واسه این خمیر باحال دارماز خود راضی

اینجام یه هنر دیگه دارم کلیک کن

عکسای مشهدو سر فرصت میزارم ولی حالا چندتا عکس باحال از طرز خوابیدنت1

2

اینجا تو ماشین توراه برگشت از مشهد دیدیم دیگه حرف نمیزنی نگاه کردیم ببینیم چکار میکنی که دیدیم

اینطوری خوابت برده

3

 

تو یاس منی ، احساس منی
جز تو ، کسی رو نمی خوام
تا تو رو دارم زندگی بهشته برام
انگار خدا عشق تو رو نوشته برام
تو مال منی
دنیا دنیا تو رو میخوام

امروز داشتم کیک میپختم که کیارش جون از غفلت من استفاده کرده بدیو رفته بودی سر وقت مایع کیک

ولی چون خودم وبابا هم وقتی بچه بودیم عاشق کیک نپخته بودیم بهت هیچی نگفتیمنیشخند

1

ولی خودمونیم ها از رو نمیرفتی ما بچه بودیم یه ناخنک میزدیمو در میرفتیمنیشخند

2

اینجا جلوی پروماست دعوت خاله مه سیما بودیم خوشمزه خیلی چسبید

2

1

2

3

ســـــــــــــــــــــــــیــــب

سیب

اینم کادوی مکه ی مامان زیبا واسه کیارش جون با یه لباس خوشگل

س

2

2

 

 

 

مسافرت تعطیلات 22 بهمن

 

امسالم مثل سال گذشته رفتیم چابهار چون آب و هواش تو این ماه سال عالیی.....

با این تفاوت که امسال خونه ی عمو میعاد بودیم...

و بابا نعمتو مامان زهرا و عمه ساره هم با ما بودن....

همه چی خوب بودو عالی بود بجز بازار شب آخر که شما دیگه اینقدر خسته شده بودی که نه راه میرفتی

نه میخوابیدی فقط میخواستی هر چی اسباب بازی و خوراکی میبینی بخری و حسابی بهونه میگرفتی

گریهگریهگریه

ولی آخر شب که برگشتیم خونه عمو میعاد یه ساندویچای خوشمزه ای گرفته بود که من تا حالا لنگشو

نخورده بودمخوشمزه شما ههم خوردیو حالت اومد سر جاش

 

واما عکسای چابهار............

بلاخره واست چارت قد گیر آوردم ولی زردش نبود سبزشو گرفتماز خود راضی

 

1

اینم بابا جون خرید

3

 

بابا نعمت ومامان زهرا هم واست لباس آوردن که عکسشو سر فرصت واست میزارمچشمک

کادوی عمو مسععود

2

کادوی عمو میعاد

2

اینم کادوی عمه ساره

 

شسط



گاوچراناینم عکسای شتر سواریتگاوچران

با بابا نعمت و عمو میعاد سوار شتر شدی

بابا نعمت


2

4

کیارشم تو برای من

خوشگلترین

با احساترین

مهربون ترین

وعزیزترینی........................

 

 

کیارشم خیلی وقت بود منتظر شنیدن این حرفات بودم الان داشتیم با هم فیلم عروسیمونو نگاه میکردیم

گفتی مامان منو چرا نبردی گفتم شما تو شکمم بودی

گفتی مامان چرا منو از تو شکمت در نیاوردی برقصم ...فقط خودتو بابا میرقصیننگران

 

 

اینم عکس جگر پزون کیارش

جگر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)