کیارش جووونکیارش جووون، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

دنیای زیبای ما

اسفند.تولد مامان حوریه

1392/12/8 22:9
نویسنده : مامان
925 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم نفسم هستیم وقتی میخوام یه پست جدید واست بزارم با خودم میگم چقدر زود یه ماه میگذره

کلی شیرین زبون شدی

 

1

 

امشب بابا کارای ساخت خونه رو شروع کرد مامان زهرا داشت بهت میگفت بابا میلاد واسه اینکه شما

تو رفاه و خوشبختی باشین اینقدر زحمت میکشه و.....

برگشتی گفتی مامان زهرا من تو چی باشم گفتی کیارش تو چی باشه؟؟؟؟قهقهه

میلاد عزیزم منو کیارش همیشه قدر این زحماتی که واسمون

میکشی رو میدونیم میدونیم واسه رفاهمون خیلی زحمت میکشی

مرسی که هر چی بخواییم برامون فراهم میکنی

من و کیارش دستای پر مهرتو محکم میبوسیم

 

بغلبغل

بلاخره قالب 93 کیارش جون آماده شد

1

مرسی لی لی جونماچ

خوش گذرونی 2 ساعته کیارش جون تو خونه ی بازی

2

2

 

راستی دوستای گلم که به کیارش جون رای دادین ممنونم

کیارش جون یه لوگوی متحرک برنده شد که از عید میزارم تو وبلاگش

 

 

یه دنیا حکایت از زبونه مثل عسلت

niniweblog.com

چند روز پیش داشتی شیرین زبونی میکردی گفتم کیارش من آخرش اون زبونه شیرینتو میخورم

دیدم زبونتو در آوردی میگی مامان زبونه شیرینمو بخورنیشخند

 

همش از روی یه مبل میپری روی مبل دیگه بعدم میگی مامان نگاه کن دارم پرواز میکنم

niniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.comعاشق نگاه کردنتم وقتی با اون دستای کوچولو مسواک میزنیniniweblog.com

 

niniweblog.com

یه روز داشتی اینطوری مامانو ارشاد میکردی منم

 

مامان نباید هیچ وقت بگی.....

گفتم چرا مامان جون

گفتی آخه من گفتم .....بابا باهام دعوا کرد دیگه خودت بفهمniniweblog.com

 

این روزا که هوا حسابی بهاری شده استخرت همیشه حمومو اشغال داره همش میگی

niniweblog.com

وان تو تری

جامپniniweblog.com

بعدم سرتو میاری بیرونو میگی مامان بیا منو ببین دارم جامپ میکنم

منم میگمniniweblog.com بعدم خدا میدونه تا کی باید موقع جامپ کردنات دست بزنمniniweblog.com

 

2

س

سص

قربونت بشم عزیزم

ض

 

2

تولدم مبــــــــــــــــــــــــارکنیشخند

 

میلادم

از من نپرس چقدر دوستت دارم ،

اینجا در قلــــــــب من

حد و مرزی برای حضور تو نیست !

برای همه چی ازت ممنونم همیشه بهت افتخار میکنمبغلقلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)