کیارش جووونکیارش جووون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دنیای زیبای ما

آبان 1393 سالگرد عقد مامانو بابا

1393/9/1 12:25
نویسنده : مامان
922 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگل من وقتی میخوام واست یه پست جدید بزارم میفهمم جقدر سریع داره ماه ها میگذره

وشاهزاده ی خوشگلم داره هر روز بزرگترو آقاتر میشه..............

این روزا وقتی ازت سوالی میپرسیم یه قیافه ی متفکر به خودت میگیریو میگی راستشو بخوای.......بعد جوابتو میگی

یا میگی فک کنم...........

وقتی باهات میرم بازار تو خیابونا بدو بدو میکنی و جلوتر از من راه میره خیلیا لپتو میکشنو قربون صدقت میرن بوس

وقتی میبردمت روضه واسم خیلی جالب بود که خانومای مسن که معمولا حوصله ندارن سعی میکردن باهات هم صحبت بشن ولی پسر من با گفتن یه جمله از صحبت سر باز میزد

میگفتی حالم خوب نیست مریضمدلخور

 

 

زندگی میکنم و برایش دلیل هم می آورم:

دوست داشتن تو...

احتیاجی به تسبیح نیست دستانت را که به من بدهی

با انگشتانت ذکر دوست داشتن  میدهم

 

متنظر

 

 

کیارش سسی بعد از خوردن یه عالمه پیراشکیخندونک

 

وووووه مامان چه کیک خوشمزه ای پختهخندونکراضی

جشنزیباترین اتفاق های زندگیم عاشقاااانه می پرستمتانجشن

 

                                             

                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام به پسر قند عسلم................

فندق کوچولوی مامان اینقده شیطون و شیرین زبون شدی که نگو ونپرس

هفته ی پیش تعطیلات عاشوراا رو رفتیم مشهد خونه ی مامان زیبا و خیلی بهمون خوش گذشت

یه روز صبح از خواب پا شدیو با گلایه گفتی مامان چرا احساسمو درک نمیکنیخطا

گفتم چراا عزیزم درک میکنم

گفتی بیام بغلت احساسمو درک کنیعینک

صبح ها میرم روضه خونه همسایه ی طبقه ی پایین وقتی از خواب پا میشی میبینی نیستم معمولا میای تو راهرو با گریه صدام میکنی که بیام پیشت اما یه روز اومده بودی تو راه پله و به همسایه گفنه بودی میشه مامانمو صدا کنینراضی

الهی دورت بگردم که هرجا میبرمت قربون صدقه ی اون صورت خوشگلت میرن

محبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبت

شخصیت کارتونیه مورد علاقه ی این سنت بن تن هست       18-0046_3d.gif

وقتی شیطونی میکنی و بهت تذکر میدیم باهامون قهر میکنی یه وقتایی که نازتو نمیکشم هر چند دقیقه بلند میگی اگه ازم معذرت خواهی کنین می بخشمتونو باهاتون آشتی میکنمبی حوصله

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

sayeh
2 آذر 93 20:03
خوشتیپِ عَــــــــــــــــــمَشه -------------
بابا و مامان آروین کوچولو
8 آذر 93 22:16
عزیزم سالگرد عقدتونو صمیمانه بهتون تبریک می گم ایشاله در کنار هم شاد و سلامت و خوشبخت شاهد به ثمر رسیدن میوه شیرین زندگیتون باشید ---------------------- مرسی خاله ی مهربووووم آروین جونو ببوسین